Refleksologia a odchudzanie

Refleksologia, jako terapia działająca na cały organizm, zmierza do absolutnego doprowadzenia naszego ciała do stanu pierwotnego. Pierwotnego to znaczy takiego, gdy instynktownie zaczniemy wybierać to, co jest dla nas najzdrowsze, najlepsze i najbezpieczniejsze.


Przykład:
Kobieta  62 lat. Wzrost 168cm. Waga ok. 90-100kg.
Cel zabiegów: oczyszczenia organizmu z toksyn, ulżenie bólowi kręgosłupa, przeciwdziałanie alergii, bólom brzucha, zaparciom.
W trakcie siódmego zabiegu kobieta z wielką satysfakcja wyznała mi swoja tajemnicę:
„nim zaczęłam chodzić na zabiegi refleksologii, zawsze wieczorami przy telewizorze uwielbiałam podjadać. Nieraz była to nawet cała miska tłuściutkich frytek, albo półmisek rogalików (świetnie piecze), często inne słodycze, słowem – cokolwiek, byle tylko mieć coś w ustach…
W przeciągu ostatniego tygodnia zauważyłam, że już tego nie potrzebuję. Wcale nie przychodzi mi do głowy ,że muszę coś jeść. Jem teraz trzy razy dziennie, i nie dlatego ,że chcę się odchudzić, ale po prostu więcej nie muszę, no i nie mam ochoty... Chyba schudnę…”


Więcej na ten temat znajdziesz tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz